|
Opnieuw
zoeken..
Titel: | | Afbeelding: |
| Samenvatting: |
Werkblad met oefeningen rond woorden met ei of ij:
leerlingen schrijven de ei-woorden uit het ei-verhaal over, woorden met ei of ij in de juiste kolom schrijven, het juiste woord in de zin omcirkelen, woorden met ei of ij zoeken in een woordzoeker. | Trefwoorden: | egg or ij; ei of ij; ij of ei; ij or egg; languages; leerzorg; letter confusion; letter egg; letter ei; letter ij; letter ij; letter recognition; letterherkenning; letterverwarring; special needs; spelling; spelling; talen; woord; word | Taal: | nl | Context: | SBaO; PO | Bestandsformaat: | text/html | Leeftijd: | 6-11 | Soort Leerbron: | open opdracht | Beoogde eindgebruiker: | leerling/student | Aggregatieniveau: | 3 | Onderdelen: | Dit (leer)object heeft de volgende formaten: | Status: | final | Kosten: | nee | Classificaties: | beperkte toegang; | ISBN: | - geen gegevens beschikbaar - | Uitgever: | KlasCement | Publicatiedatum: | 2014-12-17T10:11:44Z | Rechten/CC-Licentievorm: | - geen gegevens beschikbaar - | Gegevens afkomstig van: | - geen gegevens beschikbaar - | Repository: | KlasCement Belgische community-portal, inclusief collectie met digitale leermiddelen (Nederlandstalig) voor diverse vakgebieden. Bevat cursussen, lesbladen, presentaties, video's, foto's, oefeningen en software, gemaakt voor en door leerkrachten (in spe). https://www.klascement.be/

| MetaPlus: | Klik hier om dit leerobject van aanvullende metadata te voorzien via MetaPlus van Kennisnet. (Entree-account vereist) |
Opnieuw zoeken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
In the picture
|
|
'I don't photograph life as it is, but life as I would like it to be.' Robert Doisneau (1912 - 1994)
|
Bekijk meer foto's...
|
|
|
Vind het met de juffen!
|
|
Dank zij de aangepaste Google zoekmachine kunt u op deze site makkelijk en snel zoeken naar lesideeën op de sites van de juffen!
Lees meer...
|
Complete curriculum van Verenigde Staten vindbaar via deze website. Zoek in een database met 350.000 'kerndoelen' van alle staten van VS.
Lees meer...
|
|
|
|
|
|
|