Titel: | |
Afbeelding: |
- geen afbeelding beschikbaar - |
Samenvatting: |
Het leesgedrag van leraren werkt door in de lessen. Wie veel leest, besteedt in de klas meer tijd aan leesbevorderende activiteiten. Met deze tips maak je het lezen van jeugdliteratuur een speerpunt voor het hele team. |
Trefwoorden: | Nederlands; praktijk; Curriculum |
Taal: | nl |
Context: | BVE; PO; SO; VO |
Bestandsformaat: | text/html |
Leeftijd: | - geen gegevens beschikbaar - |
Soort Leerbron: | professionaliseringsmateriaal |
Beoogde eindgebruiker: | leraar |
Aggregatieniveau: | 2 |
Onderdelen: | - geen gegevens beschikbaar - |
Status: | - geen gegevens beschikbaar - |
Kosten: | nee |
Classificaties: | BVE ; PO ; SO ; VO ; open toegang; |
ISBN: | - geen gegevens beschikbaar - |
Uitgever: | Leraar24; https://www.leraar24.nl |
Publicatiedatum: | 2023-10-27 |
Rechten/CC-Licentievorm: | - geen gegevens beschikbaar - |
Gegevens afkomstig van: | - geen gegevens beschikbaar - |
Repository: | Leraar24_Publicaties Leraar24 is een platform voor de professionele ontwikkeling van leraren in het basisonderwijs, voortgezet onderwijs, speciaal onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs. Het biedt informatie over diverse thema’s die leraren in staat stelt hun vak op een goede manier uit te voeren. Deze collectie omvat alle artikelen op Leraar24. https://www.leraar24.nl
|
MetaPlus: | Klik hier om dit leerobject van aanvullende metadata te voorzien via MetaPlus van Kennisnet. (Entree-account vereist) |